[Csaladtortenet 2] Nemes család

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Május. 12., P, 23:17:19 CEST

Üdv!

Egyik ősöm Nemes Pál, aki 1606-ban kapott nemesi rangot. Foglalkozását
tekintve a Verebélyi szék jegyzője volt, de a család református vallású
(annyira, hogy apám lelkész volt, és mindig emlegeti máig is, hogy nagyapja
oldaláról az őseink mind reformátusok voltak). Nekem felmenőm Makay Ferenc
(bebizonyosodni látszik, hogy az ősei valóban makói és geleji Makayak) és
Nemes Erzsébet az 1700-as évek közepéről.

A család egyik ága a kiskéri előnevet használta, ezért így váltak ismertté.
Ha valaki tud róluk valamit, keressen privátban!

Illetve az arcanumon ezt találtam róluk, valaki el tudná küldeni?
https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/CsaladHely_CsaladokMegye_Fejerm_nemes_csaladok_Schneider/?query=kisk%C3%A9ri%20nemes&pg=159&layout=s

Köszönöm a segítséget előre is!

Zétény