[Csaladtortenet 2] Nemesség az anyakönyvi időszak előtt

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2017. Május. 15., H, 11:06:55 CEST

Kedves Zétény!

 Ez is komoly siker.
 Nemesek esetében csak levéltárakban tudod megnézni az anyakönyvezés előtti
származást a nemesség megszerzésétől. Itt először a nemesi gyűlések
jegyzőkönyveit kell átnézni. Itt megtalálod a nemessége kihirdetését, vagy
a vármegye általi befogadását. Minden megyében általában feldolgozták vagy
rendszerezték a főbb nemesi családokat, ha szerencséd van leszármazási
táblákat és egyéb iratokat is találhatsz. De ne számíts arra, hogy kész
családfát kapsz.
Üdv: Tamás

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com