[Csaladtortenet 2] könyvajánló

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2017. Május. 15., H, 18:03:31 CEST

Még egy dolog a könyvből:
Keresztnévadás - az első keresztnév az (elhunyt) apai nagyapa, ezt
használták mindenhol, a második az apa keresztneve, harmadik az apai
nagybácsi, negyedik az anyai nagybácsi keresztneve, és ahogy a
hercegnő leírja, szokás volt Minden gyermeknek adni utolsó névnek a
Máriát. Ha fiú volt, akkor is.

Tehát ha anyakönyvben láttok ilyet, ne csodálkozzatok...