[Csaladtortenet 2] Falukönyv

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Május. 30., K, 19:17:02 CEST

Kedves Kutatótársak!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni falukönyvvel kapcsolatban. .

Az általam feldolgozás alatt lévő falu adatait 1801 évtől  rögzítem.. E
falu adatairól már készült egy falukönyv, melyben az 1746-1800-as adatok
szerepelnek.

A feldolgozást az 1850-ben kötött házasságokkal kezdtem / ezen időszak
anyakönyveihez jutottam hozzá először /.
Eddig 1801-től, 1947-igaz összes házasságot sikerült feldolgoznom.

Gondom az alábbi:

Az 1801-től talált személyek adatainak egy része,1800 előtti / születési
idejük, házasságkötésük időpontja, gyermekeik egy részének születése
időpontja /.
Kérdésem. gondom hogy kezeljem 1800 előtti adatokat,1801-től mely adatok
rögzítésével célszerű kezdeni a munkát?

Pl. Egy házaspár 1790-ben kötött házasságot, gyermekeik egy része 1790 és
1800 között született, ők 1800-as években hunytak el.Az 1800-as évek első
felében házasultak szülei az előző időszak falukönyvében szerepelnek.

Nem szeretném továbbragozni. Minden tanácsot szívesen fogadok annak
érdekében hogy jó falukönyv készülhessen.
Levelem azért teszem fel a listára, hátha másnak is lehet hasonló gondja,
és közösen tanácsot, segítséget kaphatunk.

Köszönettel:
A Éva