[Csaladtortenet 2] Bukaresti és brassói anyakönyvek a neten

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2017. Nov. 5., V, 14:38:23 CET

Kedves Kutatótársak!

Frissítettem a honlap "Kutatás/Kutatóhely/Románia
<http://www.macse.hu/society/romania.php>" oldalát Domitól kapott
információkkal:

Nemzeti levéltárak: http://www.macse.hu/society/romania.php?id=allam
Egyházi levéltárak: http://www.macse.hu/society/romania.php?id=egyh
Egyéb adatforrások: http://www.macse.hu/society/romania.php?id=egyeb

Eredményes kutatást kívánok,
Zsuzsa

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

2017. november 5. 12:34 Domokos Nagy-Vajda írta, <