[Csaladtortenet 2] székely szombatosok

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2017. Nov. 6., H, 08:32:18 CET

Köszönöm, magam is rákereshettem volna, de gondoltam, hátha érdekel másokat is. Furcsa szó, furcsa képzés.

Itt egy újabb kérdés, erre az interneten sem találtam megoldást. Vajon melyik felekezetnél anyakönyvezték a székely szombatosokat? Kocs Jancsi is csak tippeli, hogy az unitáriusoknál. De hátha van valaki, aki már kutakodott ilyen irányban.

üdv. Hirschler András