[Csaladtortenet 2] Azonos személyek?

András ÁBEL abelandras at gmail.com
2017. Nov. 6., H, 11:17:06 CET

Kedves Listatársak!

A sok-sok régi családi kép rendszerzése közben lettem figyelmes az
alábbiakra: van egy képünk, amelyiken négy faital közül az egyik a dédapám.
A négy közül háromnak ismerjük a kilétét, egyedül az ülő személynek nem.

Nemrég akadtam rá a második képre, amely egy csapat egyenruhás fényképe.
Most vettem észre, hogy az előző képen ülő alak ruhája teljesen megegyezik
a csoportképen szereplőkével.
Szintén nemrég találtam meg egy ugyanolyan egyenruhában szereplő egyén
portréképét.

1. Mit lehet tudni az egyenruháról? Valamilyen folyamőrség lehet a felirat
a sapkákon.

2. Lehetséges, hogy az első képen ülő személy szerepel a csoportképen is?
Ha igen, melyik lehet ő?

3. Lehetséges, hogy az első képen ülő személy megegyezik a portréképen
szereplővel személlyel?

3. Meg lehet-e tudni valamit arról, hogy kik szolgáltak a folyamőrségben?

Előre is köszönöm az észrevételeiteket!

Üdv: András