[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2017. Nov. 15., Sze, 16:13:35 CET

Szia!

A Parádóhutaiban (és nem Parádhuta :) ) tudok segíteni, mert itt lakom
Parádon. Mellesleg - bár ezt már írtam a listán, de sosem árt az infó
frissítés - Parád és környéke településcsaládfáin dolgozom. Parád,
Parádóhuta, Parádsasvár, Bodony, Recsk (és talán még Mátraderecske,
Mátraballa is majd, ha nem is egész település, de főbb családnevek
mindenképpen). Szóval ha a környékről kell valakinek valami akkor nálam
érdeklődhet (bár még igen sok munka áll előttem, de rendületlenül haladok
két állás és egy 3 éves kisgyerekes családapai teendők mellett).

Az emlékmű pedig egész pontosan Parádon áll, a központban a Posta mellett a
parádóhutai útelágazásnál. Szerintem ez is, és a temetőben levő is fel van
már a macse-n dolgozva.
A temetőt pedig már kb 2/3 arányban befotóztam, a parádóhutait már
teljesen, és a családfában adott személyek mellé csatolva is vannak a sírok
képei.

További jó kutatást!
Üdv!
Csaba