[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2017. Nov. 15., Sze, 17:40:01 CET

Kedves Ili!

Valóban, pedig én láttam fent, de akkor lehet nem a macse, hanem a
familysearch oldalán. Vagy máshol, de valahol fent volt mindkettő. Úgyis
mennem kell a parádsasvári temetőt is befotózni, akkor fotózom majd a
parádsasvári emlékművet is közelebbről mint ami most fent van, a parádi
emlékművet is, mindkét oldaláról - ugyanis annak másik oldalára van írva,
hogy a II.VH hősök nevei a temetőben levőre van írva. A parádi temetőben
levőt pedig már fotóztam. Azt most csatolom is.
Üdv!
Csaba

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com