[Csaladtortenet 2] I. világháború

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2017. Nov. 18., Szo, 08:56:29 CET

Kedves Levelezőtársak!

Felbátorodva az előző I. vh-val kapcsolatos kérdéseken én is kérnék
tanácsot. Nagyapám a gyulai 2. honvéd gyalogezredhez vonult be. Az ezredről
annyit tudtam meg, hogy 1915 márciusban Przemysl-nél felmorzsolódott. A
bécsi levéltárból megkaptam, hogy Exner Ferenc 1917 szept-ben sebesülten
budapesti klinikán feküdt. (Ezt egyébként tudtam, és szerencsére
felgyógyult) Arra viszont nem találok semmi támpontot, hogy a feltehetően
1915-ben újraszervezett egység hol harcolhatott. Bő két év hiányzik a
történetből, többek között a sebesülés helye. Annyit tudok még, hogy robbanó
lövedék találta el a lábát.

Van valakinek ötlete, hogy hol keresgéljek?

Üdv: Lengyel Éva