[Csaladtortenet 2] Magyarországi orvosrend Névsora

vvecse oprisg at gmail.com
2017. Nov. 23., Cs, 13:34:37 CET

TLista!

Köszönöm mindenkinek az Orvosrenddel kapcsolatos segítséget! Az
Orvostörténeti Könyvtárból megkaptam a kért információt (köszönet a
gyorsaságért).
Az általam keresett Kiss János 1840-ben Munkácson volt seborvosmester.
Kérdésem, valaki birtokában van e a munkácsi r. k. halotti anyakönyveknek
(1840-1859 k.), ill. Magyarországon milyen forrásban lehetne még
információt találni az említettről?

Köszönet: Zoli