[Csaladtortenet 2] Hidasnémeti Németh család

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Nov. 26., V, 11:48:38 CET

Kedves Előd!

Igen, erre én is gondoltam. De sajnos Gorzó már az 1600-as években ír
olyat, hogy birtokosok voltak Hidasnémetiben. Na ezt kérdőjelezem én meg,
hiszen szerintem csak Tyukodon és Győrteleken voltak birtokosok.
Hidasnémetiben nem is éltek, miért kaptak volna ott birtokot? Szerintem
Gorzó téved (Hernádnémeti száz évvel később kerül elő).

Megkeresem Nyitrai Istvánt akkor. Köszönöm a segítséget!

Üdv!

Zétény