[Csaladtortenet 2] Hidasnémeti Németh család

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Nov. 26., V, 11:35:25 CET

Kedves Zétény!

Tyukodon az anyakönyv (csak ref van) 1767-ben kezdődik, ekkor a család már
virágzott.
Tele van Némethekkel. (A mai napig élnek)
Pl. öreg Németh Mihály +1804 / 84 évesen.
Németh Mihályné Vekerdi Judit +1785 /53 évesen.
Nyíregyházán a Németh nemesi igazolást (Gorzó) még nem láttam, szerintem
elengedhetetlen lehet a kutatáshoz.
A hernádnémeti és hidasnémeti keveredése szerintem a "h.németi" rövidítés
eredménye.
(Hida Abaújban van, másik Zemplénben, talán ez leszűkíti)
(Nyitrai Istvánnak ősei, talán itt van a listán)

üdv: Előd