[Csaladtortenet 2] Fw: csaladtortenet digest, 77 kötet, 20 szám

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Nov. 27., H, 05:33:47 CET

Kedves Listatársak!

Elnézést, hogy újra előhozom a témát, de csak most olvastam el a levelezést, és felforrt a vérem, mikor olvastam a magyar helységnevek eltüntetéséről szlovák kérésre.  Tudom, hogy nekem is milyen problémát okozott, hogy minek mi lett a trianoni neve.  Azóta nincs gondom vele, mióta a Szkitia könyvesboltban felfedeztem a

MAGYAR ÉLETTÉR autóatlasz 3. kiadását (2009) (Gondolom, hogy azóta már még több kiadást is megért.).

Mindenkinek melegen ajánlom.  Nem csak a most Szlovákiához tartozó helységek beazonositásához nyújt segitséget, hanem az egész Trianon előtti Magyarországon levőkéhez is.

Egy erdélyi buszos körtúrán vettünk részt, és még a buszsofőröknek is újdonság volt, hogy ilyen is létezik.