[Csaladtortenet 2] Forráshivatkozás és e-mail

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Nov. 28., K, 20:52:26 CET

Kedves Kutatótársak!

Két témám lenne:

a) nincs meg valakinek egy bizonyos Nyitrai Ferenc e-mail elérhetősége?
Családkutató, elvileg Szabó Előd már keresi, de nem tudom, milyen sikerrel.

b) ez összetettebb. Ha valami hivatalos dologhoz - előadás, szakdolgozat
stb. - vagy nem hivataloshoz - pl.: családkutatás ismerősnek - felhasználom
az FS vagy a levéltár anyakönyveit, forrásokban hogy jelöljem? Elég annyi,
hogy mondjuk Dunaszentgyörgy ref. anyakönyvei(nek 26. oldala 17xx. év x. hó
x. napján kelt bejegyzése), vagy írjak többet?
Levéltár esetén nyilván MNL OL + mikrofilmszám. De FS esetén link,
digitális filmszám és mikrofilmszám is kell? A DS mondjuk nem tudom, miért,
inkább a másik kettő közül kellene dönteni.

Előre is köszönöm a segítségetek!

Üdv!

Zétény