[Csaladtortenet 2] Forráshivatkozás és e-mail

Beus beusmarie at gmail.com
2017. Nov. 28., K, 21:04:28 CET

Kedves Zétény!
A hivatkozáshoz ha lábjegyzet: anyakönyveknél oldalszám sem kell, mert a
dátum már beazonosít. Tehát: Dunaszentgyörgy ref ak.  Filmszám sem kell,
hiszen a forrás az eredeti anyakönyv.
Ha az FS-re akarsz hivatkozni, akkor viszont meg kell jelölni a letöltés
idejét.

A cikk (előadás, tanulmány, stb) végén viszont az Irodalomjegyzékben és a
forrás jegyzékben kell szerepeltetned a filmszámot, mint forrást.
Üdv:BBea