[Csaladtortenet 2] Forráshivatkozás és e-mail

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Nov. 28., K, 22:28:02 CET

  BBea írta, hogy:>  Filmszám sem kell, hiszen a forrás az eredeti anyakönyv.
Ez csak akkor igaz, ha a plébánián vagy levéltárban az eredeti anyakönyvet lapoztad. Ha FS-en böngészted, akkor a forrás az FS, és ha a cél -- mint általában -- hogy más is megtalálhassa ugyanazt, akkor kell filmszám is és képkocka szám is. Sőt, még a maradandó (ark-os) internet címet is megadnám, könnyítésül.
Az FS ad egy forrásjelölést ("Citing this record") minden indexelt találatra, például:"Hungary Reformed Church Christenings, 1624-1895," database, FamilySearch (https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:V5QF-G8G : 29 July 2017), Albert Imre Szeutyotgyi, 05 Sep 1893 Baptism; citing Budapest, Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun, Hungary, Országos Leveltár, Budapest (Hungary National Archives, Budapest); FHL microfilm 622,640.
Én ezt nem szoktam használni, mert tele van felesleggel. Ha csak az indexelt adat van, akkor az egészet bemásolom, és megadom az URL-t:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V5QF-G8G
 Hungary Reformed Church Christenings
Name Albert Imre Szeutyotgyi
Event Type Baptism
Event Date 05 Sep 1893
Event Place Budapest, Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun, Hungary
Gender Male
Father's Name Miklós Szeutyotgyi
Mother's Name Josefa LeuhosekReference ID     56
Line Number     1258
Digital Folder Number     004703736
Image Number     00064
GS Film number     622640
Ha (ennek alapján, vagy másképp) megvan a kép, akkor arra hivatkozok inkább:https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-RG9K-CN?i=63
FamilySearch - Film #004703736 - Image 64 of 389 (microfilm 622640, Budapest, Kálvin téri ref. akv., Kereszteltek 1893-1895).
Hogy ezt hogyan kellene formázni egy dolgozatban vagy könyvben, azt nem igazán tudom.