[Csaladtortenet 2] segítségkérés

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2017. Nov. 29., Sze, 17:43:06 CET

Kedves Balázs,
nem találtam meg a házassági anyakönyvben az ő házasságuk bejegyzését, sem (esetleg) a gyerekek születésének bejegyzésénél, hogy az apa/anya hol született.
A házasságok bejegyzéseit 1792-től, a születések/keresztelések bejegyzéseit 1794-től kezdve jegyeztem ki feltételezett felmenőim után kutatva. Korábbi anyakönyv nem volt fellelhető.
Akkor egyetlen parókián jegyezték a ma különálló filiákat is (Bodóhegyet, Vasvecsést, Alsócsalogányt, Zoltánházát, stb..), a ma különálló falvak népét is egy lelkész gondozta.
Az egyetlen “beillő” fiú a bejegyzések szerint meghalt csecsemőkorban, mint legutóbb írtam.
(Többek között ezért is agyaltam azon, hátha áttelepült..)

üdv
Zoltán