[Csaladtortenet 2] Fw: Wikipédia aka Podolini [Offtopic]

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Okt. 1., V, 05:11:12 CEST

Kedves Listatársak!

Gazsinak teljesen igaza van, végülis mindent kritikával kell kezelni.  Viszont kritikával kezelve nagyon hasznos forrás lehet a wikipédia, más forrásokkal összevetve.  A wiki sincs könnyü helyzetben, végülis nem ellenőrizhet le minden adatot.  Én is találkoztam Gelei Judit által leirt összecsúszással, ami különösen könnyen megtörténik olyankor, amikor apa és fia ugyanazt a nevet viseli.  Fivéremről szóló iráshoz csatolva nagy meglepetésemre édesapám fényképét találtam.  Szerencsére simán tudtam törölni a rossz helyen levő fényképet minden külön engedély nélkül, igy részemről szerencsésen lezárult a dolog (és a wikipédia is pontosabb lett ezáltal).