[Csaladtortenet 2] nagy segítség lenne

csbzs1 at yahoo.com csbzs1 at yahoo.com
2017. Okt. 1., V, 07:36:34 CEST

Kedves Ica!

Köszönet a tájékoztatàsèrt, de az is èrdekelne, hogy ez egy kiegészítés a korábbiakhoz képest, vagy egy bővített kiadàs? Ugyanis ha kiegészítés, akkor nekem hiányzik a 2. szàm, ha nem akkor csak a 3. Kiadàsból rendelnék választva az általad megadott rendelési lehetőségek közül.
Válaszodat megköszönve

kívánok szép napot

Zsuzsi

CsBZs iPhone-járól küldve.