[Csaladtortenet 2] kis érdekesség - korabeli ateista

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Okt. 3., K, 20:04:56 CEST

Találtam már én is néhány "gyöngyszemet". A legutóbbi egy halálos
garázdaság volt, Sárszentlőrinc 1811-es halotti anyakönyvében lejegyezve:
"die 23.a Novembris Pesti Mihály Tizedes, Postai Szöllejében lévén,
helységünkbe lakozó Kranitz György szomszédjával; véletlenül egy, azon
Szőlő Hegyen kóborló és gonoszkodó Juhász legénytől leverettetett; igen
fájdalmas kinok között megholt életének 58 eszt. Énekszóval, számos
(keser....?) megjelenésekben, el temettetett."
Üdv,
Anna