[Csaladtortenet 2] Márkusfalva-Markušovce

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Okt. 3., K, 22:55:34 CEST

Kedves Tagok

Megtudná nekem vki mondani, hogy Márkusfalva-Markušovce anyakönyvei az
FS-en a keresési találatban 1919.ig írja a dokumentumokat, ám a valóság az
hogy a halotti 1880.ig a születési 1895ig és a házassági 1894.ig van fent.
Meg tudná nekem vki mondani, hogy a maradékot hol lehet megtalálni? Vagy
azt csak személyesen a településen vagy az ottani levéltárban lehet
kutakodni? Vagy esetleg vhol online is megtalálható?

Minden segítséget előre köszönök

Üdv Dani