[Csaladtortenet 2] Márkusfalva-Markušovce

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Okt. 4., Sze, 00:35:50 CEST

Kedves Dani!
Szerintem a "Cirkevná matrika, 1697-1919" csak azt jelzi, hogy legalább egy
filmen legalább egy anyakönyvben a legkorábbi év 1697, a legkésőbbi pedig
1919. És valóban, az 1739643 sz. filmen van egy 1919-es "Birmovaní"
(bérmálás) anyakönyv.
Tehát csak az számít, hogy a filmnél mit írnak, hogy mi a tartalma.
Üdv,
Anna