[Csaladtortenet 2] Eszeny

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2017. Okt. 18., Sze, 14:00:04 CEST

Kedves Kutatótársak!Tud-e valaki nekem segíteni elsősorban az Eszeny-i református anyakönyvekben. Van-e egyáltalán a mormonoknál fényképezve? Én sajnos nem találom.Amúgy Eszeny polgári anyakönyve rosszul  Szabolcs megyéhez van téve! :) De így legalább fel van téve, nem úgy, mint a többi mai Ukrajnához tartozó településeké..Érdekelne még a Nagy és Kis-Szelmenc és Szürte anyakönyvei (szintén református).Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Zsuzsa