[Csaladtortenet 2] Eszeny

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Okt. 18., Sze, 14:44:12 CEST

> Tud-e valaki nekem segíteni elsősorban az Eszeny-i református anyakönyvekben.
Ukrajna nem járult hozzá az anyakönyvek filmezéséhez és digitalizálásához. Egy kicsit több adat érhető el onnan, mint mondjuk Romániából, de többnyire csak elvétve találni anyakönyvet Kárpátaljáról.

 > Amúgy Eszeny polgári anyakönyve rosszul  Szabolcs megyéhez van téve!
Talán azért, mert Szabolcs megyében volt? És semmiképpen nem mondanám, hogy "rosszul", mivel ha szigorúan a mai határok szerint csinálták volna, akkor nem volnának fent. Mondjuk egy kicsit furcsán csinálták: a katalógusban egyáltalán nincs, csak a böngészhető részben és a névre keresésben jön fel. Azt hiszem, ez egy olyan dolog, amiről nem szabad nekik szólni, mert akkor kénytelenek lennének levenni, vagy külön engedélyért folyamodni Ukrajnához.