[Csaladtortenet 2] FW: Segítségkérés Klopfer Mihály

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Okt. 26., Cs, 14:48:11 CEST

> Keresem Klopfer Mihály és Csillag Margit házassági anyakönyvi bejegyzését.
> Győrben 1952-53 körül házasodtak össze.

A jelen szabályok szerint a házassági bejegyzések minimum 75 év után válnak csak nyilvánossá. Vagy tíz év múlva kell újra próbálkozni, vagy reménykedni, hogy változtatják a szabályt.

Mondjuk ha közeli rokon és már elhunyt, akkor talán lehet az anyakönyvi hivatalban kivonatot kérni, de erről nem tudom a részleteket.

Juli
/\ /\