[Csaladtortenet 2] FW: Segítségkérés Klopfer Mihály

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Okt. 26., Cs, 14:57:28 CEST

Az emailezőm az előbbi válaszom szövegét önkényesen mind megette.

Tehát mégegyszer: a jelenlegi szabályok szerint a házassági bejegyzések minimum 75 év után válnak csak nyilvánossá. Vagy várni kell még tíz évet, vagy reménykedni, hogy enyhítik a szabályt. (Persze manapság inkább csak szigorítják.)

Ha közeli rokon és már elhunyt, akkor úgy tudom, hogy az anyakönyvi hivatalban lehet kivonatot kérni, de erről nem tudom a részleteket.

Juli
/\ /\