[Csaladtortenet 2] Laskod anyakönyve

Hegedüs Gyula (családtörténet) csaladtortenet at hegedusgyula.hu
2017. Okt. 27., P, 23:20:27 CEST

Kedves Anett!

A veszteséglistákon szerepel egy Éles Alexander (Sándor), aki Laskodon
született 1877-ben, és a romániai Galacinál esett hadifogságba 1918
tavaszán:
http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=vll&datum=19180403&seite=14&zoom=33
Lehet, hogy ő a keresett személy, bár a születési év nem stimmel.

Üdvözlettel,
Hegedüs Gyula