[Csaladtortenet 2] Laskod anyakönyve

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2017. Okt. 28., Szo, 07:12:23 CEST

Kedves Gyula, szinte 100 % hogy ő lesz az. Ma meg egyszer átnyálazom, hogy
77-ben születetté más és Éles Sandor, de nagyon KÖSZÖNÖM, senki nem tudott
róla semmit.Közben az utólagos halotti bejegyzését megtaláltam 1955-ben, de
abba sem hely, sem pontos dátum nem szerepelt.

2017. okt. 27. 23:20 ezt írta ("Hegedüs Gyula (családtörténet)" <
csaladtortenet at hegedusgyula.hu>):