[Csaladtortenet 2] Káosz

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Sze. 13., Sze, 17:04:56 CEST

Kedves listatársak.

Nagyon szeretem a családfakutatást, de van néha olyan pillanat amikor úgy
érzem, hogy ez káosz a köbön.
Falakba ütközöm, Nem tudom, hogy ez csak a rutintalanságom teszi e és hogy
nem régóta foglalkozom, vagy tapasztaltakkal is
előfordul ez. Esetleg van vkinek egy jó bevállt módszere a kutatáshoz,
rendszerezéshez? Vagy csak néhány bíztató szó...? ;)

illetve

Azon emberek segítségét kérném, akik kutattak már
1, Homokterenye, Kisterenye, Nemti anyakönyvei közt
ezen belül hol anyakönyvezték a homokterenyei lakosokat 1895 előtt?
2, Kremnica - Körmöcbánya anyakönyvei közt illetve ezen település
bevándorlásairól vannak információi (bányászok)
ugyan is üknagyanyám Kiffel Antonia 1871ben Körmöcbányán - Kremnica
született, de a szülők Josephus Kiffel és Maria Palko
neveket nem találok sehol, ezért gondoltam, hogy másik településről
bevándoroltak. De elképzelésem sincs, hogy tudnám ezt kideríteni.
3, Markosovce - Márkusfalu anyakönyvei közt

A másik dolog, amit nem értek, hogy miért van
pl homokterenyei anyakönyvei közt Hugyag Hollókő Hasznos Héhalom Herencsény
kisterenyei közt Kétbodony Litke
kremnicai közt Kopernica Kralovce
amelyek teljesen kiesnek fent említett településeinek hatótávolságából.
Szinte logikátlan, hogy benne vannak az anyakönyvek közt.

Előfordult e már vkivel, hogy a katolikus anyakönyvek közt evangélikus is
szerepelt?

Minden választ előre is köszönök. üdv Dani