[Csaladtortenet 2] Káosz

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2017. Sze. 13., Sze, 21:13:02 CEST

Alsónémedin én is kutattam sokat, és tapasztalatom szerint ez a
fiókegyházak miatt van. Ócsa pl. régi református falu volt, így az ócsai
katolikusoknak Némedire kellett járni anyakönyvezni. Ugyanakkor Némedinek
volt saját református egyháza, így ez visszafelé nem érvényesült. Családom
másik ága Szentistvánbaksáról van, ahol egyikük sincs az ottani
anyakönyvekben, hanem száz éven át a két faluval odébbi hernádkércsi
katolikus anyakönyvekben voltak jegyezve (mert SZIB is református volt).
Laci