[Csaladtortenet 2] Káosz

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2017. Sze. 13., Sze, 19:06:11 CEST

Kedves Dániel!

Én az Alsónémedi anyakönyvet dolgozom fel és ott  a következő települések
szerepelnek: Ócsa, Alsó és Felső-Pakony, Gyál, Üllő, Bugyi, Vasad, Inárcs,
Dunaharaszti, sőt még Kecskeméti is akadt köztük.
Amúgy a felvidéki anyakönyvekbe sokat kutattam mert több családi ágam onnan
való. Sajnos attól az időpontól nehéz visszafele menni az időben amikor a
házassági anyakönyvekben még nem szerepelnek a szülők nevei. Az Iglói
teljes anyakönyvet egyszer már végig néztem elég fárasztó volt de sok
adatot találtam.
Üdv.:  Heim Pál L.