[Csaladtortenet 2] Dorog Moticska, Csundelik

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Sze. 16., Szo, 11:34:21 CEST

Kedves listatársak!

A segítségetekre lenne szükségem. Éppen Dorog anyakönyveit nézem. Kiinduló
pont Moticska János aki Dorogon született 1865 december 13.án.
Apja Joannes Moticska anyja Theresia Csunderlik. Sajnos a szülők, nagy
valószínűséggel egy másik településről jöttek. Ugyan is nem találom a
házasságuk ill.
születésük idejét. Találtam indexet is, amin ugyan szerepel Csunderlik, de
az nagy valószínűséggel nem a keresett Csunderlik Theresia. Illetve amit az
FS-en
találtam dokumentumokat, pl a házassági az csak 1864 július 17 ig szerepel,
holott az FS szerint 1868.ig szerepel. Így még átnézni se lehet teljesen,
hogy nem
e szerepel még is a házasságuk ott.
Az egyik kérdésem, hogyan tudok innen tovább menni? Hol érdemes kerenem
kutakodnom? Melyik településnél? Illetve van esetleg vhol lista a
bevándorlókról?
Vagy egyéb ötlet tipp?

Minden választ előre is köszönök

Üdv Dani