[Csaladtortenet 2] Adalék a rokonsági fokhoz

Beus beusmarie at gmail.com
2017. Sze. 17., V, 18:01:34 CEST

Nos, akkor én is mesélek. Nálam Körmendy-ágon (is) gyakori volt a
rokon-házasság, ám nem volt kapcsolatom a leszármazottakkal. Aztán
telefonon rám találtak, s kiderült: a családban gyakori volt a vörös haj.
Így mindjárt lett arra magyarázat, hogy az egyik lányomnak miért vörös a
haja. Alaposan megnéztem a régi fekete-fehér fényképeket, s úgy tűnik,
dédanyámnak és szépanyámnak is vöröses haja lehetett. Ezt persze a fotó
alapján nem lehet 100 %-osan megállapítani, de más a sötét szín árnyalata,
mint azoknál, akikről tudtam, hogy barna hajúak voltak.
A másik lányom Drexler (született Raszl) dédanyámra hasonlít. Nagyon!
Én meg rendesi Bárány Janka szépanyámra hasonlítok. Nagyon.
Ha nem ismerném az ősöket nem tudnám hová tenni, hogy hárman háromfélék
vagyunk: barna, szőke, vörös 😁
Mindenesetre elég bonyolult a rokon-házasságokat felrajzolni a családfára.
Én itt megpróbáltam:
www.beabaan.hu
Üdv: BBea