[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16241] dr Berdi Gyorgy

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Sze. 19., K, 10:41:15 CEST

Kedves Kutatok!

Ez ev marciusaban leveleztem dr. Bérdi Györgyel. Tobbek kozott ezt irta:

". Az itt található terjedelmes "családfa" igazából az 1895 és 1919 közötti
pécsi anyakönyvek feldolgozása, amit a Legacy genealógiai szoftverrel
dolgoztam fel. Így több mint 127000 személy és több mint 48000 család adata
szerepel benne. Örülök, ha módom van bővíteni ezt az adatbázist."

Tovabbitottam Tamas kereset. Ha kapok valaszt, tovabbitani fogom. Az e-mail
cimet nem tudom, csak a My Heritagen keresztul leveleztunk.

Udv. Marcsi.