[Csaladtortenet 2] Körmendi-y-ek Balatonboglár-Lelle

Koermendi at t-online.de Koermendi at t-online.de
2017. Sze. 19., K, 15:36:56 CEST

Kedves kutatótársak!

 Ez úton kérem a segítségüket,mert az én családi kutatásom ,jelenleg
zsákutcába jutott.
Az biztos hogy a Körmendi-y családom Balatonlellér-ről származik.
Felmenő ágon Kömendi József-ig jutottam. Flesége Molnár Anna
Gyermekeik:
1850 Körmendi Imre
1852 Körmendi János -az én családi vonalam.Két gyermeke szü.Lellén, Péter
1881-1901 és Pál 1883-1957
                                    1883-5 táján kötöztek Szöllöskislakra
mert Anna már oda van bejegyezve.
1857 Körmendi Pál
1860 Körmendi Julianna
1861 Körmendi Erzsébet.

Katatásom során talátam meg az alul megadott peres iratokra.
azért érdekes mert nem találtam meg az össszefüggést a benne menevezett
Körmendi-y Józsefet és az apát Ferenczet a Baan Bea  leirásában. (vagy nem
látom a fától az erdőt.)
Lehet hogy ez a láncszem a hiányzó.

Üdvözlettel Lajos

< https://library.hungaricana.hu/hu/view/SOMM_SomAlm_054/?pg=60&layout=s >