[Csaladtortenet 2] Bányászok

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Sze. 22., P, 12:37:17 CEST

igen ez nagyon jó lenne, mivel a felmenőim közt rengetek bányász volt. és
akik rengeteget vándoroltak. több települést érintve mint pl Körmöcbánya
Dorog Salgótarján Homokterenye Kazár de mivel nem tudom hogy hol lehetne
dokumentumokat találni.... pedig valahol csak kell hogy legyen, pl
bányavállalati napló, vagy egyéb névjegyzék, mivel pl egy felmenőm második
feleségénél a halottiban megemlítik. idézem
"Az elhunyt : a közéletben, valamint szolgálatadó bányatársulata
könyveiben, irataiban......" ez egy 1920-as halotti bejegyzése. És ebből
gondoltam, hogy valahol kell lennie ilyen dokumentumoknak. csak nem tudom,
hogy hol érdemes keresni.