[Csaladtortenet 2] Bányászok

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Sze. 22., P, 16:35:25 CEST

Csatlakozom Imi leveléhez.

Több éven keresztül kutattam a Tatabányai Városi Levéltárban. Miközben én a
kutatóteremben tekergettem a mikrofilmolvasót, sokan más módon kutatták
hozzátartozóik adatait.

A  megszűnt Tatabányai Szénbányák teljes iratanyaga a városi levéltárba
került. Ebből nyert adatok alapján jutottak információhoz a családjuk
eredetét kutató hozzátartozók /sajnos Tatabánya polgári anyakönyveit nem
fényképezték le a mormonok /.
Azt nem tudom, hogy ezek az adatok napjainkban mennyire kutathatóak /
miután a kormány mindenki által ismert kutatást korlátozó intézkedései
életbe léptek/ .

Gondolom, hogy a többi megszűnő  bányavállalat iratanyaga is valamelyik
állami, városi / nemzeti/ levéltárba került , a  dorogi talán Esztergomba ?

A Éva