[Csaladtortenet 2] Bányászok

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Sze. 22., P, 22:48:46 CEST

Kedves csoporttagok

Mindenkinek köszönöm aki válaszolt vagy tanácsokkal látott el.
Azt tudom, hogy nem fogom feladni, utána fogok járni, hátha vmit sikerült
megtudnom, vagy előkutatni. Míg akkor is ha a személyes kutatóhelyek
felkeresése kissé nehézkes révén, hogy nem lakok Magyarországon.
 Az hogy a jövőben, tudok e listát vagy egyéb összeállítást csinálni, azt
most még nem tudom megmondani.  Tény, hogy egy ilyen lista jól jönne
mindenkinek a tovább kutatásban.
Írta vki, hogy lehet nem biztos, hogy az életkor vagy a születési dátum
valós lenne egy bányászati listán, mivel sokan letagadhatták, lévén a
felvételi korhatár miatt, de azt godolom, hogy így is úgy is számolni kell
a kutatás során évszámbeli eltérésekkel. És minden esetre már az is sokszor
nagy segítség lehet egy családfa kutatás során ha megtudjuk, hogy egy adott
személy, melyik településen született. Az évszám alapján így is úgy is kell
+/- 5 évet rátenni.
Én a saját kutatásom során, látom h sok felmenőm bányász volt. Hogy most
milyen formában, milyen minőségben nem tudom. De azt igen h emiatt és a
vándorlásuk miatt nem tudom rendesen visszavezetni hogy épp adott személy
hol születhetett, ami lássuk be elég fontos tényező.
 Még egyszer  mindenkinek köszönöm a tanácsokat. Ígérem, ha lesz vmi
beszámolok :D

Üdv Dani