[Csaladtortenet 2] Bányászok

Barta Zoltán zbarta at gmail.com
2017. Sze. 23., Szo, 09:14:58 CEST

Kedves listatársak,

a napokban találtam egy fotót a családi örökségben, és bár mind időszakban,
mind földrajzilag eltér a Daróczi Dániel által megjelöltektől, talán
valakinek hasznos lesz (főleg, hogy családi vonatkozást én eddig még nem
fedeztem fel rajta).

A képet mellékelem, sajnos nem túl magas minőségű, nagyítva talán a nevek
is olvashatóak lesznek. Mobiltelefonnal fotóztam le, nem gondoltam, hogy
esetleg fontossá válik. Ha valakit részleteiben is érdekel, szóljon, és
beszkennelem a képet nagyobb felbontáson. Igazság szerint nem is tudom,
hogy melyik "Bányaipari Mélyfúró Technikum" végzős évfolyamáról van szó, a
családból több előd a Farkaslyuki Bányaüzemben dolgozott, de ebben az ágban
volt dunántúli származású családtag is.
Még ez sem segített:
http://old.krudylib.hu/helyism/e-konyv/konyv/B%C3%A1nyaipari_szakmunk%C3%A1sk%C3%A9pz%C3%A9s.pdf

Barta Zoltán