[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 75 kötet, 23 szám

Ádám Jánosné adamkata at citromail.hu
2017. Sze. 23., Szo, 13:28:49 CEST

Kedves Daróczi Dániel!

A Nógrád megyei Levéltárban található anyag a bányászokról. Én ott találtam anyagot hozzátartozóról. Nagyon komoly nyilvántartás van. Még az is szerepelt, hogy az I. világháborúban halt meg, a harctéren.
Magamról annyit szeretnék elmondani, hogy kb. 10 éve foglalkozom  férjem /az Ő családjában volt a salgótarjáni bányász, nagyapa/, vejem  és saját család  kutatásával.Gyakorlatilag az egész Kárpát medence, plusz Németország és Lengyelország.

Üdvözlettel: Ádám Jánosné