[Csaladtortenet 2] Vencsellői házasság keresése

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2017. Sze. 24., V, 17:46:15 CEST

Kedves Listatagok!

Mióta a Familysaerc-ről le tudtam tölteni ükapám és testvérei születési
bejegyzéseit talán megoldódni látszik egy rejtély. Ezek szerint a szülők
házasságát eddig azért nem találtam meg, mert az anya nem római, hanem
görög katolikus volt! (bár ezt csupán egyetlen gyerek születésénél írták be
helyesen, de a megtalált halotti akv megerősítette azt...)

Ennek alapján keresem *Visnyovszki András és Soltész Anna* házasságiját
1850-1855 között a Vencsellői görög katolikus anyakönyvben (A4681). Aki
mostanában jár levéltárban és ráérne megnézni, kérem küldje el privátban.

Előre is köszönöm!
Jutka

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes