[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16276] Ha az FS-TOOLS programot blokkolja a víruskereső programunk

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Sze. 24., V, 18:48:02 CEST

Kedves Csaba!

En hiaba irtam be a viruskeresojebe, hogy ezt a File-t ne nezze, megis
kitorolte mielott megnyilt volna.
Kitoroltem a virusprotektort mert begurultam ra. Azutan se engedte a
Windows aprogram megnyitasat.
Azutan azt csinaltam, hogy ujra kicsomagoltam, de nem nyitottam meg az .exe
file-t, hanem az egeret rahelyztem erre a file-re es a jobb egergomb
kattintassal a legordulo ablak troubeshoot compabilithy re kattintva.
Azutan a ket ajanlatbol az elsot vettem, ahol segito programot ad, azt
futattam, azutan testoltam es vegre feljott a programod. Azota csodalatosan
mukodik!
Koszonom a programot.
Udv. Marcsi.