[Csaladtortenet 2] FS-C új verzió

Pasa István pasapista at gmail.com
2017. Sze. 26., K, 15:35:42 CEST

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de>
szept. 21. (5 napja)

címzett: Magyar; csaladtortenet
Kedves Listatársak!

Egy újabb módosítás a FamilySearch portálon egy újabb FS-TOOLS verziót
(1.0.2) eredményezett. Innen lehet letölteni:

https://www.dropbox.com/s/a99q66k4f9zq9ei/FS-TOOLS.zip?dl=0

Akik egy régebbi verziót már letöltöttek, azoknak a fenti archívumból csak a
FS-TOOLS.exe fájlt kell kicsomagolniuk és a meglévőt felülírniuk.

Természetesen az egész telepítést is végre lehet hajtani: a régi mappát
törölni és az egész archívumot kicsomagolni.

Üdv,

Csaba

2017. szeptember 26. 15:33 Karancsiné B. Judit írta, <