[Csaladtortenet 2] FS-C új verzió

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2017. Sze. 26., K, 15:40:13 CEST

Köszönöm a gyors választ István, nem követtem nyomon, hogy az FS-C-ből FS-Tools lett

üdvözlettel

JUDIT

________________________________
Feladó: Pasa István <pasapista at gmail.com>
Elküldve: 2017. szeptember 26. 15:35
Címzett: Karancsiné B. Judit
Másolatot kap: Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE); csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] FS-C új verzió

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de<mailto:csaba at hatvany.de>>

szept. 21. (5 napja)

címzett: Magyar; csaladtortenet
[https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif]

Kedves Listatársak!

Egy újabb módosítás a FamilySearch portálon egy újabb FS-TOOLS verziót
(1.0.2) eredményezett. Innen lehet letölteni:

https://www.dropbox.com/s/a99q66k4f9zq9ei/FS-TOOLS.zip?dl=0

Akik egy régebbi verziót már letöltöttek, azoknak a fenti archívumból csak a
FS-TOOLS.exe fájlt kell kicsomagolniuk és a meglévőt felülírniuk.

Természetesen az egész telepítést is végre lehet hajtani: a régi mappát
törölni és az egész archívumot kicsomagolni.

Üdv,

Csaba