[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16317] Családnév változás

Anikó mamu40 at gmail.com
2017. Sze. 30., Szo, 08:48:08 CEST

Sziasztok!
Az őseimnél ugyan ez a helyzet! Az ősapám mint Takács János nősült,az első
gyerek is Takács lett. A második gyerek már Laczkóként született 1730-ban
és egészen 1737-ig

Laczkóként születtek a babák . A következő gyermek mint László Judith jött
a világra. 1752-ig László babák születtek. Ezt sem volt egyszerű
kibogarászni és ez még csak nem is

az egyetlen példa a családomban. Nem kis feladat ezekre rájönni,ügyes
voltál Ákos!

Üdv: Punykóné Anikó

<https://mailtrack.io/> Sent with Mailtrack
<https://chrome.google.com/webstore/detail/mailtrack-for-gmail-inbox/ndnaehgpjlnokgebbaldlmgkapkpjkkb?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality>