[Csaladtortenet 2] matrindex

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Sze. 30., Szo, 15:34:37 CEST

Kedves Kutatótársak!
Korábban  már Isten tudja miért -, letöltöttem a macse honlapról a
matrindex nevű programot, ma reggel megnyitottam - szintén nem tudom miért
-, és most nem tudok szabadulni tőle. Bezárni nem tudom sem a jobb felső
ixel, a tálcán lévő ikon jobb egér kattintásra feljövő kis listán a bezárás
parancsra nem reagál. A vezérlőpultról a programot töröltem, a mappából,
ahol volt, töröltem, de a képernyőn ott van egy betöltött anyakönyvi kép.
Ezt a matrindex menüjébe kattintva el tudom ugyan tüntetni, de akkor egy
elsötétült képernyő a képernyőm. Ha az egérrel a megnyitás óta a tálcán
lévő Matrindex ikon fölé megyek, akkor a kis tájékoztató ablakban egy
excell tábla képe van, de ha erre rákattintok, akkor nem az nyílik meg,
hanem a betöltött anyakönyvi lap - és itt végleg bezárul a kör számomra?
Mi ez, és miért ragaszkodik ennyire a gépemhez?
Addig is amíg hozzáértők segítenek, ti ne töltsétek le!!!

Sürgős segítséget remélve, köszönettel:

gy

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com