[Csaladtortenet 2] matrindex

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Sze. 30., Szo, 18:11:20 CEST

Nekem is 2 napja hasonló, bár nem egészen ilyen problémám van/volt:
Néhány órás munka után el akartam menteni előbb egy excelt,majd egy
doc-fájlt, de bár próbálkozott a rendszer, de nem sikerólt neki. Végig
próbáltam mindent, de nem tudtam kilépni sem. Végül néhány fájl, amikor a
jobb felső X segítségével kilépést kértem, megsajnált és rákérdezve, hogy
kilépés előtt mentsen-e, lelépett, de maradt néhány, amit így sem tudtam
lelőni. És a gép kikapcsolása gomb (több más gombbal együtt) sem volt
hajlandó előjönni, miközben a kurzor mindenfelé önállóan rohangált. Ekkor
fanyalodtam az ősrégi ALT-CONTR-DEL billentyű együtteshez, ami végül
működött.
Egy éjszakai pihenés után ma gond nélkül működik a gépem.

Azért örülnék, ha kiderülne, mi okozta ezt a bolond-táncot

Üdv. Judit.