[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16321] Re: Poldini Ede és a lánya Lujza

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Sze. 30., Szo, 17:49:49 CEST

Kedves Kutakodók!

Létezik a wikinél egy ú.n. magyarázó funkció, amikor kiderülnek és
kijavíttatnak hasonló "összecsúsztatások".
Evvel én akkor találkoztam, amikor nagyapám és édesapám adatai csúsztak
össze és jeleztem a pontatlanságot. Nem volt egyszerű más "nagytudású" és
az adott személyt tisztelő! jegyzetadók adatait kijavíttatni, de végül
elfogadták, hogy talán én biztosabb tudással rendelkezem közeli rokonként.

Szóval én nem hagynám annyiban, nem kell hasraesni senki előtt.

Üdv. Judit