[Csaladtortenet 2] Wikipédia aka Podolini [Offtopic]

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2017. Sze. 30., Szo, 19:33:58 CEST

Kedves Judit s Listatársak!

A wikipédiával kapcsolatban nem árt tudni, hogy bárki, szinte bármit (akár hülyeséget, vagy csak téves adatot) leírhat.
Ez okból érdemes fenntartással kezelni az ott talált információt (érdemes megnézni a feltüntetett forrásokat), VISZONT - lehetőleg megfelelő forrás feltüntetésével - BÁRKI kijavíthatja, módosíthatja a cikket.

Üdv,
Gazsi